allergy =.= ?


muke aku mcm tu... ketika aku
garu dgn terlampau2 kot =.= heheee
ok smlm, aku rase kegatalan terlampau sgt2... 
mcm rase nak garu dgn garfu -.-' tapi takut lg sakut pulak kan,
yg aku pelik.... teibe tangan aku timbul bintik2 & sunggu gatal...
mule2 sebelah tapak tangan kiri kene... weyh,  sungguh menyeksa kan, korng tau... sebab kalau aku terslah mkn.. pasti akan jd mcm ni......


hr ni... bgn pagi tetibe... sebelah kanan pulak kena =,=
ok, rase lg gatal yg terlampau weyh.... aku dgn rela hati nye...
aku amek bekas aku curah air panas yg melegak tu ok, tak melegak mn pon... gilerr kau nak melegak mampus hancur tangan aku nanti hahahaha... tanpe buang mase.. aku rendam tangan aku dkt dlm bekas tu... perit nye tidak terkata, terpaksa kene tahan dlm brp minit... & kesan nye.. fuhh... dpt mengurang kan kegatalan aku ni, :) 

drpd aku garu sekuat hati ... baik aku... letak bedak or lotion... lg elok kan,
tapi dah selalu kene mcm ni... sebenar nye aku mmg allergy ni skkrng die naik ke muke pulak' ok, gatal gatal gatal sgt ! -.-

*harap2... sembuh lah lps ni... seksa aku nak tahan gatal' 


sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye....