KESAL :"(


weyh, tadi... aku melepak dgn kawan2 aku....  seronok sebab lame x jumpe kan,
lg pon melepak ade lah hobi aku hehe .... time tgh syok berborak sakan
tetibe umi aku call marah2 aku' sebab kuar x bg tau  die & blah blah die membebel
=.=' aku terpaksa dgr aku tertengking dkt die weyh, rase bersalah ouhhh
lps tu tanpa melengah kan masa aku ajak kwn aku blk sebab takut umi aku risau'
dah sampai rumah... & mcm biase pasti akan kene marah =.=
membebel panjang terpakse kene pekak kan telingan walaupun dlm keadaan
tension -.- fuhhh.... aku pon turut berbalas dgn umi aku '


ok, bile dah senyap... keadaan kembali sunyi & terus masuk bilik nak cari barang
bile bukak almari tgh cari2 tetibe ade bende jatuh pecah berderai
bile aku tgk... ya allah hadiah birthday aku habis musnah hancur 
( hati aku turut hancur ibarat botol minyak wangi tu yg berderai )
aku rase kesal sebab benda tu amat bermakne sebab umi aku yg hadiah kan :"(
errrr... ini lah jd nye.. bile diri dlm masalah fuhhh....... 
sumpah! aku rase sedi giler rase mcm nak menangi pon ade.......
rase kesal kesal kesal....


*sorry umi saya syg ... saya tahu umi 
marah kan saya sebab syg kan saya'
walaupun bende tu pecah saya masih simpan bende tu lg :") 

sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye....