pass !

weyh, akhir nye... pass juga ujian komputer aku, dah berapi kali kot cube.. 
first dpt 34 second dpt 41 perh... time dpt 41 tu.. frust gilerrr weyh, :"(  
rase mcm nak hentak2 je kepala ni' fuhhh....tapi orng tu ckp jgn putus asa' 
ok, aku dgn tekun buat mcm2 kasi lulus... & buat solat hajat semue...
tibe mase nye hr ni... aku pergi dgn perasaan yg gemuruh -.-'
parent & kwn2 bg semangat semue.... masuk2 je tempat tu.....
bg ic check cap jari tulis name... terus masuk bilik computer tu'
dgn berpeluh aku click2 jawapan tu.... ulang2 balik semak semue....
yeah, dgn harapan.... harap2 lulus, ok akhir nye lulus.. dpt 45 fuhhhhhh
riang sungguh hati aku ! :) alhamdullilah lulus jugak'


*buang kan... sifat putus asa dlm diri anda '

sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye....