Hang Out #5 :) : night in car

ok, hr tu... first time jalan naik kerete tgh2 mlm...
haha lg satu member kite orng zuai ade lesen P' yeah mmg bagus sgt die ade lesen...
senang lah hang out lepas ni... tak payah naik teksi , tak payah naik ktm tu... :P bhahaha..
zuai ajak aku kuar mlm tu... dgn syasya & ecah.. .aku rase risau taku tak dpt ikut die orng kuar.... so, aku mmg nak sgt pergi melepak dgn die orng...
sebab terlalu bosan stay rumah ni =.=' maklum lah... bdk baru habis spm '' hehehe....

aku pergi masuk umah tanye dgn mak aku... dlm keadaan gementar'
aku:umi... boleh tak nak kuar mlm ni 
umi : boleh nak pergi mn?
aku: nak pergi jln2 dkt area seremban :)
umi: ye lah boleh... tapi jgn blk lambat2 

weyh, sumpah gilerrr terkejot aku time tu... senang pulak kuar rumah ni,
lg2 mlm2 ni... selalu nye takboleh korng tau =.='' agak terharu siket...
hehehe,,, dgn bangge nye... siap2 tepat pukul 8 kuar rumah zuai dah tggu dgn kerete hijau die tu... jadi terus masuk &  pergi jln2  fuhh....
tgh syok nak amek syasya tetibe kwn kite rong call ade kecemasan...
ingat kana pe rupenye maslah family die orng, ok aku yg risau dgn die orng :(
takpe eyra & haziq sabar ok, dugaan hidup...
lps tu dgn pantas pergi amek ecah.. die masuk kerete dgn air kotak milo & kuaci die tu'.
itu tande beliau seorng kuat mkn bhahahahah
syasya: korng bawak camera tak?
aku: tak bawak lah... lupe.... balg pon battery takde'
zuai: aku pon tak... emm takpe lah aku pergi patah balik
dgn pantas zuai bawak mcm keling mabuk =.= pergi amek camera  
sebab zuai tau kwn2 die... giler bergambar :) hahaha ok, ini gambar nye....













ok tu jegamba yg ade.. haha.. nak tgk lg pergi tgk dkt fb sane
! mmg best kalau mcm ni tiap2 hari' thank for zuhaili... sebab belanje kite orng semue...

terima kasih banyak2.... :)

cake rseipi rahsia tu mmg sedap hahaha'^_________________^

tapi zuai bawak mcm kite orng semue naik 
roaller coaster =.='' giler laju weyh die bawak....fuhhh... balik rumah dkt 11 lebih... nasib baik tak kene marah -.- hahaha



*mmg best... lepak same kawan2 :) syg korngs emue kawan :)
kalau gaduh pon mmg tak boleh lame =.=' mesti rase lain hehehe...
sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye....