Kenapa Awak Mati ( black bird ) :"(

ok, hr rabu hr tu... suasana petang dg hunan lebat aku kuar rumah nak tgk keadaan
kolam ikan aku, ok... nasib baik dlm keadaan baik tetibe ade bende dkt belakang aku muncul dgn secare mengejut... aku tercengang sekjap... rupe2 nye burung 
fuhhhh.... nasib baik aku x de sakit jantung -.- burng hitam pulak tu...
muncul time hujan ermmm... aku agak seram siket & aku tgk je lah die...
die tak lari pon, ok.. aku buat x kisa lps tu die jalan terus masuk rumah aku'''
weyh, comel weyh...brung tu jalan aww aww tergedek gedek'
^__________^ bila aku tgk dkt2 kaki die mcm sakit je... kesian die.....
aku bagi die air die tak nak minum -,-' aku tgk je lah... die lame2' fuhhh besar weyh burung tu bulat hitam comel je , yg aku pelik die senyap je....
ok ini die... burng tu...  dlm hati berkata ini burung betul ke... atau burung jelamaan ni -,-
errmmm....  mlm tu aku letak die dkt luar, bile tido tu aku rase mcm x sedap hati
mimpi bukan2' bile bgn esok pagi tu... hati aku rase tenang bukak pintu tgk die dkt luar
aku tegur die hye black bird' fuhhh asal die tido ke.. ermm..
bile tgk dkt2 die dah takde die keras je die, aku btl2 rase berslah letak die dkt luar,
kesian die... baru ingat kan nak bela die :(' dah x de rezeki nak buat mcm mn...
wahai burung walau sehari aku baru jumpe kau, aku akan ingat kau sampai bila2'
aku harap...aku dpt jumpe kau lg nanti dkt syurga :")

*aku mmg syg2 sgt dgn binatang & aku akan rase amat bersalah bila aku nampak binatang tu mati dkt depan mata aku sendiri :"( 

sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye....