Good Bye - february ' welcome - mac 2012 :")

weyh, rase kejap je kan.... bulan febuari ni..
dah masuk bulan mac..... -.-' woi, knp cepat sgt masuk bulan mac ni....
ok, bulan febuari sgt2 bermakne sebenar nye...setiap bulan bermakne ye tak'
heheh sebab tiap2 hr mesti... ade memori baru yg terukir kan' :)
ini story paling famous bulan 1 & 2 bhahaha famous lah sgt kan =.=''
bulan 1'
Selamat tahun baru $antai comel kan arissa
story cheerful movie pss in boots
bulan 2'
Thank you followers effa curio  Hang Out #7 :screams with the same 
Hang Out #5 :)night in car stacy design
errrmmmm dah masuk bulan mac aku rase gemuruh siket =.='
nak ta kenape? paham paham je lah.... result spm nak dtg weyh,
die muncul 23/3/2012 fuhhh.... tarikh seram bg aku tu' aku sgt2 takut dowwh~
aku,rase bukan aku sorng je yg takut pasti bdak2 spm 2011 ade perasaan mcm aku'
ya allah... mintak2 lah result spm aku baik2 je... jgn ade subjek yg gagal -.-'
harap2... keputusan spm aku boleh menjamin masa depan aku :)
ok,perasan kan... background blog aku dah berubah kepade face mood :P


*gemuruh weyh gemuruh weyh rase takut ni...


sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye....